5 Projektor Bajet Untuk Buat Pawagam Di Rumah!

Bagi penggemar wayang, pengalaman menonton seharusnya melalui skrin yang besar. Jika ada pawagam di rumah, semestinya ianya satu perkara yang cukup hebat buat penggemar filem. Dalam artikel kali ni, admin nak rekemen 5 projector yang bajet tetapi boleh jadikan rumah korang pawagam. 



Kita mulakan!

1. Monoz G86 Projector (klik untuk beli)


Dilengkapi dengan sistem Dolby Atmos, projector ini mempunyai kuasa pencerahan 7500 lumen. Paling best, Netflix, Disney Plus Hotstar dan Youtube semuanya sudah tersedia di dalam projektor ini. Kebanyakan aplikasi sesuai digunakan kerana projector ini menggunakan Android 11. 

2. Connecte Pro Advance (klik untuk beli)


Dengan kuasa kecerahan sebanyak 11 lumen, Connecte Pro Advance merupakan sebuah projektor yang sesuai untuk pawagam rumah. Menggunakan Android 9, ianya dilengkapi dengan pembetulan imej automatik dan turut disertakan 1 tahun jaminan.


3. Optoma w400lve (klik untuk beli)
Dengan kecerahan 4000 ANSI lumen, ianya turut dibina dengan speaker 10 watt. Sesuai digunakan untuk pawagam rumah dan juga pengajaran di dalam kelas.

4. Ohhsome PX500 (klik untuk beli)


Dilengkapi dengan storan 16GB, ianya turut mempunyai kecerahan 5000 lumen. Selain itu, korang boleh paparkan filem sehingga bersaiz 250 inci! Besar tu!

5. Deli VS6002 Vusign (klik untuk beli)

Sebuah projektor ringan dan harga yang berpatutan. Mudah dibawa ke mana mana dan sesuai untuk bergerak ke sana sini.


LIKE DAN FOLLOW KAMI DI FACEBOOK

==========================================





Catat Ulasan

0 Ulasan